Daisypath Anniversary tickers


Lilypie Fourth Birthday tickers


Lilypie Second Birthday tickers


Monday, April 12, 2010

Byt & Aisy, Aton, Aa, Along, Angah, Aiza







Horey.... Horey... Horey... hihihhihi, ini menandakan aku tersangat laa hapi. Nape Yea???? Act, Weekend baru ni aku habiskan masa bersama teman2 sekolah dulu... kami memang selalu berhubung, calling2, sms, mms...pada 10&11 april kami telah jadikan tarikh & ari tersebut untuk lepak sama2... along (nor maizatul akmal) n adiknya datang dari melaka pada ari jumaat...erm lebih kurang kul 9.00 dorang smpai kat hentian pudu. toon n aa yg g jemput dorang.

sabtu 10 April 2010

aku awal2 pg dh bangun, kemas umah ckit, jemur kain n 'sarap' with my hubby. dia beli roti canai telur... sedap 2. lebih kurang kul 9.15 aku otw ke greenwood. hubby yg antar ke sana. smpai jer kat shell greenwood dorang (toon, aa, along n angah) dah sedia menanti ketibaan aku n aisy (oppss, msti bwk aisy ke mana saje aku pergi melainkan tugasan rasmi)

first, kami g sarap dulu kat kg baru. kiranya ini sarap yg ke2 kali, xper perut aku masih leh isi lg wpun dh 'bedal' roti canai telur kat umah td.... pas2 kami ke rumah toon n aa kat taman melati gombak. toon n aa ni sebenarnya adik beradik. mereka ni pasangan kembar (xseiras mane pun).lepak2 jap kat umah dorang... smbil dok tggu aiza smpai.... berjanggut jgk ar tggu si aiza yg agak slow manja gitu dia...dari zaman sek smpai skrang xberubah2 caranya... pas2 ngan baik hati aa sggup ke shah alam. ke umah aku la tuk amik pakaian aku n aisy. (act aku amik keputusan tuk di tido umah twins dengan izin my hubby).... then kami ke TESCO AMPANG tuk shopping time... erm...byk ni beli sumenya tajaan TWINS Tersayang....hihihihhi ngeh3...MySpace kami sebenarnya beli barang tuk dinner nati. yelah ada org megimdam nk mkn ikan siakap... sape lg kalo bukan si zaleha mohd zain... mujur ada org yg pndai masak cam aku ni. cewah...ye ke pandai? xder aku tukang masak nya angah...dia yg wat ikan siakap stim n telur bistik(sedappp sgt hgga menjilat cari 2)MySpace

dinner mlm 2 kami makan semahunya...abis sume masakan kami licik...nasi pun bertambah kami mkn.... mmg kenyang laa mlm 2.... bila dh kenyang phm2 laa yea.... rasa ngan tuk mula dirasai tp sedaya upaya aku tahan sebab nk tgk bola n konsert af... abis jer bola terus lentok bersama2 aisy. sib baik laa aisy xmeragam masa kat umah twin.MySpace


ahad 11 April 2010

pagi 2 seawalnya jam 6.15 aku dh sedar... 2pun sebab aisy yg dh mula nk korek2 mata n hidung mummy dia... biasa laa 2laa cara aisy nk kejutkan aku n hubby. hihihihihi.... sememangnya aisy dh mula nakal.

pg 2 angah goreng bihun tuk kami bwk ke ulu yam... 2laa sarap kami pg 2.... seawal jam 8.30pg kami dh smpai di tmpat perkelahan ulu yam.... wow, sejuknya udara 2 belum rasa kesejukan air lg MySpace mmg sejuk. smpai jer aisy lak Membuang aduh, geram btl. payah ar nk buat keja kalo xder my hubby coz dia byk tolong dlm segala hal... ngan penuh rasa kasih aku cari toilet tuk cuci2 pe yg dh aisy buang. huhuuhuhu... then ngan penuh semangat aku mula TERJAH menyentuh kesejukan air mengalir tanpa mempedulikan keadaan sekitarnya. wah...nyaman btl aku rasa time ni.. cukup merelakskan bdn... kami sgguh asyik melayan kesejukkan air n mghayati keindahan yg ckp indah... hihhiihihi, cam jiwang lak aku ni. tp mmg btl, aku ckp hapi sgt... setelah matahari mula meninggi kami mula berkemas untuk pulang....oppsss, time ni de 1adegan telah berlaku tp aku xleh laa story kat cni... hahaha.... ni rahsia kami ber6.. 18sg nyer citer. lawak ar....

dari ulu yam kami sggah sebentar di umah twin tuk amik segala pakaian aku n aisy n dengan rasa bangga aa segal lg sudi mghantar aku ke umah.... t.q sayang... hihihihi. smpai di umah aku n aisy tidow ngan lenanya akibat kepenatan yg amat sgt.MySpace

No comments: