Daisypath Anniversary tickers


Lilypie Fourth Birthday tickers


Lilypie Second Birthday tickers


Tuesday, April 13, 2010

Hari Nie Aisy Genap 8Bulan...

Salam

Hari ini 13 April 2010 genap laa Wan Aisy Mawaddah binti Wan Mohd Erwan Kamaruddin 8 bulan... kejapnye aku rasa. Bermakna lagi 4bulan aisy dh setahun... teringin aku nk buat kenduri doa selamat & besday party tuk aisy. saat tu aku inginkan tema pink putih. wahh... tgginya impian aku tuk party 2... insyaALLAH...

Aisy skrang dah mula nakal... macam2 keranahnya setiap hari yg membuatkan aku n hubby tersenyum, tergelak & teringat. kelatahnya itulah yg membuatkan aku n hubby, nenek, tokpa, mek, n aunty2 aisy selalu rindukan aisy...

Di usia skrang aisy mula pandai meniarap, bergerak ke sana ke sini & juga dh mula tunjuk tanda2 nk merangkak sebab aisy dah angkat badan dh mula xleh nk gerak jer lg. xdapat aku nk bayang keadaan aisy bila dh pandai merangkak. kalo dok dlm walker lg lg serata tempat aisy nk g, sume benda aisy nk pegang. bila xdpt mula laa nk marah, nangis.

Xleh nk story lebar2 coz de byk lg keja nk buat ni....

Tuk Aisy,

MUMMY & DADDY ucapkan selamat hari lahir yg ke 8bulan... dan tuk bulan2 yg mendatang aisy sentiada menjadi anak yg baik... hormati org tua, bijak & sentiasa sihat walafiat. MUMMY & DADDY terlalu menyayangi AISY


2 comments:

nAnA said...

amin...cikna pun syg aisy jugak..muahhhh

Mummy Bety said...

sayang kamu jgk