Daisypath Anniversary tickers


Lilypie Fourth Birthday tickers


Lilypie Second Birthday tickers


Thursday, May 7, 2009

BAby BoY 'R' GirL





huh....lg 3bln nk smpai due date...bdebar ase...huhhh....takut pun ade.agak2 dpt ke xbersalin kat kg...insyaALLAH....pe yg penting B mesti temankan ayang...






agak2 laa kan pe laa jantina ank aku ni...boy or girl?de yg ckp girl...jrg2 skali jer org ckp ank aku ni boy....aku n hsband cam mls dh nk scan jntina baby.ri 2 scan xnmpk2 pun...pemalu btl baby aku ni....cam umi dia laaa kot....hahaha.bl xtau jntina ni leh wat suprise jer nati kan...mesti sronok kan....

5 comments:

nAnA said...

baby k0 pemalu cam aku laa..hehehe

Mummy Bety said...

ek eleh...nk jugak berkait ngan die...

nAnA said...

mesti la nak..

Anak Tok Wan said...

em...xkisah jantina gapo pun kan..yg penting bakal anak saudara ku sihat walafiat & comel mcm mak saudara dia neh..hi..hii

Mummy Bety said...

insyaALLAH...n sweet cam ciksu dia jgk...