Daisypath Anniversary tickers


Lilypie Fourth Birthday tickers


Lilypie Second Birthday tickers


Wednesday, May 6, 2009

***bola***

wan mohd erwan kamaruddin wan abdullah...mmg jenis yg minat bola ...MySpacesama laa ngan 'pak mail' 2...huhuhuu... tp kan aku kesian btl ngan hubby aku ni....team fvrite dia 'arsenal' kalah...huhuhuuhu...hampa btl hubby aku 2. jgn sedey2 yea sayang...



tp kan lucu pun ada gak...mlm arsenal lwn mu 2 punya laa beria2 dia nk g tgk bola.(kat umah aku xpsg astro lg.xtau bila laa.form dh lama isi siap2).awal2 dh brsiap2 nk kuar g tgk bola...last2 pg 2 aku bngun nk g keja tgk dia trtdo kat luar...cian b...bngun dr tido tau2 arsenal dh kalah...2x hampa laa dia MySpace


mlm td pun sama, dh set alarm dh nk kul 2lbh nk g tgk bola...nk tgk barcelona lwn chelsea.pun xmenjadi...pdhal dia dh bngun dh.pas2 bl org tanya...boleh plak dia jwb tgk(w'pun hakikat dia xg tgk)sajer jer kan...agknya b ingat ayg tido mati laa 2...


aduh....lmbat btl tggu mat nana ni kupas kulit mgga...berjggut laa tggu nana ni MySpace

3 comments:

nAnA said...

ng0k..aku dh agk k0 mesti kutuk aku nye..nnt aku nk kim kat ejal mangga byk2..aku xnk bg k0 mkn..

Mummy Bety said...

eleh...ejal mesti lebihkan aku.aku kan pgnant.org pgnant mesti diberi perhatian lebh...btl x?

Anak Tok Wan said...

ya betolll!!