Daisypath Anniversary tickers


Lilypie Fourth Birthday tickers


Lilypie Second Birthday tickers


Friday, May 15, 2009

payung kasih...

payung kasih???act ni tajuk citer kat rtm2 mlm td...t.s jeffry yg kuarkan citer ni.citer ni best jgk laa...keseluruhan drama ni buat kat klntan n skitar umah kaw umah aku.dlm byk2 umah, de laa terselit umah aku...hihihii...xperlu laa gtau yg mane 1 umah aku kan.huhuhuhu...

aku ni,jenis yg tdow awal...tp mlm td leh lak aku tidow kul 11 smata2 layan drama payung kasih 2...aku ni jenis yg xlayan drama2 ni.jrg2 skali de laa....

dr awal tgk drama 2,smpai laa abis asyik dok ngalir jer airmata aku ni.sedih beb
MySpace...smpai hubby aku dok gelak bl tgk aku nangis...citer 2 mmg sedih laa.aku rasa ni antra drama best laa dr t.s jeffry...tahniah uncle jef...


sedih laa tgk maria dlm citer 2...cian dia kan.ckp tabah bl tau dia dpt HIV,dia dpt virus 2 dr laki dia laa...teruk btl laa laki dia 2.snggup khianati wife dia...


maria,mgambarkan seorang ibu yg snggup berkorban pe shj tuk anak dia.dia mrahsiakan pnyakit dia dr org skliling tuk mgelakkan melati mdpt malu..yg tau pun cuma mak,ayah tiri,mak n pak mertua dia jer...pas2 br laa kwn lama dia azhar n ayu lak yg tau...maria didik melati mjadi ank yg tabah,cekal n bijak.aku mmg ckp suka ngan watak maria n melati 2...kiranya mjdi laa watak dorang dlm drama 2...


seorg ibu snggup lakukan pe shj tuk ank dia...ank dia ni segalanya bg seorg insan yg bergelar ibu...dan kita sbgai ank hargailah pengorbanan ibu kita....


ma...k.long sayang ma

(xleh nk tulis pjg2,de keja nk wat ni)


yahoo....esk nk g famili day ipptar...fama,wait me yea....dada

2 comments:

Anonymous said...

jgn nangessssssss.......aku paham perasaan seorg ibu...seb baik x tgk...takut meleleh sebaldi...

Mummy Bety said...

btl laa,kalo citer psl ibu ni mmg nk nanges jer