Daisypath Anniversary tickers


Lilypie Fourth Birthday tickers


Lilypie Second Birthday tickers


Tuesday, May 12, 2009

ckp menguji kesabaran aku tauuuu...(aku marah ni)hhmmmmm....



aku marah ni...tulisan kena kaler merah laa....hmmmm....(ni idea nana laa suh aku luah dlm blog ni)bagus jgk ko ni na....



***pAGi***


ari ni aku de appoiment...pgnant katakn...pas2 de sessi bergamabr warga ipptar laa plak.dato' ckp kena de sume staf...nk xnk aku kena laa dtg ofis dulu pg td.cam biasa laa 6.30 dh kuar umah...brgmbar punya bergmbar sedar2 kul 9.30 dh...aku mmg xsedar diri ckit bl de sessi brgmbar ni...suka btl.















cntinue citer aku...bis jer sessi bergmbar aku cpt kuar ofis g RSAT (rumah sakit angkatan tentera ) lak.lega rs, jln clear jer.xjem pun.kul 10lbh aku dh smpai umh.tkar2 bj trus g RSAT...ya ampun,ramai plak org kali ni...tggu punya tggu dlm kul 12.30 br dpt jmpa doc,check pe yg patut then scan lak.wah...doc ckp mayb i get baby girl!act,aku n a.wan xbape nk tau jntina tp xpelh...papepun kuar nati br btl2 cnfirm boy or girl yg pentng selamat sumenya...





***tgahari***


dlm ms 2,aku terima msj dari nana.dia tanya nk join g umah k.ina ke x.aku on jer...aku plan nk jmpa dorang kat tol klang...yelah,aku dh de kat s.alam...jmpa situ senang laa ckit.xlama pas2 si sya ckp xder transport laa plak tp beria2 nk g.mtk aku dtg amik dorang....katanya,k.ct n ema nk ikut...pk punya pk,aku ngan rela ati nk laa amik dorang kat ofis.cian lak kat dorang nati...dlm ms 2 hp bateri dh kritkal dh.cpt2 aku msj sya suh tggu dpn tgga ofis.15minit lg aku akan smpai...tp xder respons laa plak smpai laa hp aku 'mati'!


alkisah....


smpai jer ofis xder sorang pun yg tggu aku..hmmmm,aku segan nk kuar coz pakai suar...xsmpat nk tkar bj td....last2 sya ckp xjd plak nk g....huh....marah laa aku!MySpaceaku punya laa cpt2 td...dh laa lapo.ee....tp mujur marah aku ni jenis yg cmni jer...hihihii MySpace




pas2 mula laa aku wat 'onar',sajer nk marah2 ema,kct....hehehehe.cm cuak jgk ar ema td...hehhe...pape pun ktorang plan nk g umah k.ina esk.arap2 jadi laa kan....































4 comments:

Jard The Great said...

ehehe.. bergmbr sakan noh...

eriey said...

slm kenal..sabo2...nati mucung je bby hikhik

dayana said...

yo la.. sabo jew la dak2 ribena nih..sian ore peknen tuh..len kali jgn uat lg taw!!

Anonymous said...

hehe..x sabar2 minah baju kuning tu interframe dgn ibu2 preggie....